Info en nuttige tips kleuteronderwijs?

Hallo, ik zou graag een opleiding kleuteronderwijs starten aan Groep T in Leuven, maar ik twijfel nog een beetje. Aangezien ik financieel op mezelf ben aangewezen, vraag ik mij af of die opleiding niet te duur is aangezien er veel materiaal nodig is voor de creatieve werkjes. Daarnaast zouden tips en interessante informatie over de opleiding zeer welkom zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je nog een maandje geduld hebt, dan kun je naar de infodag op 3 september. In eerste instantie dacht ik dat zo'n infodag wel erg laat is, maar het blijkt dat de opleiding pas eind september begint.

http://www.groept.be/www/leraar/uitgebreid_kennismaken/infodagen/

Je kunt op die dag alles vragen over de opleiding en natuurlijk ook de financiele aspecten bespreken. Als je aan de linkerkant van de site naar de links kijkt, zie je dat je ook brochures aan kunt vragen.

Ik heb geen idee hoe het in Belgie gaat met studiefinanciering, maar ook dat zou je op die infodag kunnen vragen. Het zou jammer zijn als je een opleiding niet kunt volgen, om financiele redenen. Het lijkt mij een prachtige opleiding! Veel succes!